poniedziałek, 23 lutego 2015

Głosem Boga cisza jest..."Wieża modlitwy"

Naucz mnie, mój Ojcze naucz mnie 
Jak w życiu wybrać cel i z kim ku niemu iść 
Cały świat wieżą modlitwy jest gdzie w miłość
każdy ból zmienia w krzyż

gdziekolwiek pójdziesz, tam jest On
gdziekolwiek spojrzysz,tam jest On
W zapachu kwiatu i w smaku chleba 
W kolorach tęczy w trawach i drzewach
Posłuchaj ciszy woła cię 
Na słońce popatrz wzywa cię 
W powiewie wiatru, w deszczu kropelkach
W każdym oddechu i w rytmie serca 

Głosem Boga cisza jest 
cieniem Boga słońca blask
wiatr to czuły Boga gest 
deszcz to krople boskich łez



Naucz mnie, moj Ojcze naucz mnie 
kiedy wyruszyc mam i ktora wybrać z dróg 
Caly świat wieżą modlitwy jest 
gdzie w miłość każdy żal zmienia ból
gdziekolwiek pojdziesz spotkasz Go 
gdziekolwiek spojrzysz dojrzysz Go 
gdy błądzisz w mroku On jest jasnością
gdy gniew rozpalasz On jest miłością 
posluchaj ciszy woła cię 
na słonce popatrz wzywa cię
i dokądkolwiek niosą cię nogi
On jest początkiem i końcem drogi

Głosem Boga cisza jest 
cieniem Boga słońca blask
wiatr to czuły Boga gest 
deszcz to krople boskich łez
Muz.: Piotr Rubik, sł.: Roman Kołakowski