wtorek, 1 października 2013

dziś są nasze urodzinki

Tak Kochani, dzisiaj mija 17 lat od momentu, gdy pociąg z małymi misjonarzami o wielkich sercach, ruszył na podbój świata dla Jezusa. 1 października 1996r. otrzymałam zgodę i aprobatę ówczesnego x. Proboszcza na założenie koła misyjnego. Pierwsze spotkanie odbyło się w sobotę 4 października, tak więc św. Tereska od Dzieciątka Jezus i św. Franciszek z Asyżu wzięli nas w objęcia i podążyliśmy ich śladami.


Liga Misyjna powstała z miłości do misji, potrzeby serca i wdzięczności Panu Bogu, jako odpowiedź na Jego wielką miłość    i troskę o moją rodzinę w trudnym dla mnie czasie. Dlaczego nazwa Liga Misyjna? Od początku jako zelator klaweriański byłam blisko zgromadzenia S.S.Misjonarek św. Piotra Klawera, a założycielka tego zgromadzenia - bł. Maria Teresa Ledóchowska była moją orędowniczką. Nazywana "Matką Afryki", całe swoje życie poświęciła walce z niewolnictwem i  budzeniu świadomości misyjnej wśród dorosłych i dzieci. Zakładała dziecięce grupy misyjne pod nazwą Liga Dzieci dla Afryki. Po małej modyfikacji, właśnie stąd wzięła się nasza nazwa, a bł. Maria Teresa Ledóchowska został naszą patronką.
Jeżeli czytasz ten tekst pomódl się za Ligę Misyjną jedno Zdrowaś Maryjo, byśmy mogli dalej wzrastać i służyć Jezusowi swoimi talentami.