sobota, 14 czerwca 2008

Po kongresowy mini wywiad Kasi


Mini wywiad z dziećmi uczestniczącymi w Kongresie                  przeprowadziła Kasia


Klaudia, Agata i Sylwia 🌼🌺🍀
„Co podobało ci się na Kongresie w Łagiewnikach?”
  • Najbardziej podobało mi się Sanktuarium Miłosierdzia Bożego – Madzia Golc lat 8
  • Podobał mi się podział na grupy kontynentalne. My byliśmy Afryką – kolorem zielonym. – Sylwia Gierczyk 14 lat
  • Najbardziej podobał mi się cały ośrodek Faustinum gdzie nocowaliśmy - Kamila Szozda lat 9
„ Co najbardziej utkwiło ci w pamięci?”
nasz Roberto 🌝
  • Najbardziej utkwiła mi w pamięci Msza św., a szczególnie kazanie biskupa Antoniego z obrazkami i dialogiem z dziećmi, oraz misyjny namiot bajek. – Robert Zając 11 lat.
  • Najbardziej utkwiło mi w pamięci zbieranie autografów do specjalnych misyjnych notesików, które dostaliśmy z plecakami. – Weronika Holek     lat 13
  • Utkwiła mi w pamięci wizyta w starym kościele przy sanktuarium, gdzie jest obraz Pana Jezusa Miłosiernego i relikwie św. Siostry Faustyny, Msza św. na wolnym powietrzu i fajne kongresowe zabawy. – Agnieszka i Sylwia Zientek
  • Sylwia i Kamila 💙💚
    Najbardziej utkwiły mi w pamięci zabawy kontynentalne, gdy tańczyliśmy i śpiewaliśmy – Kasia Piekarczyk 12 lat
  • Mnie najbardziej utkwiła w pamięci wspólna modlitwa, zabawy, śpiew i taniec. Bardzo się cieszę, że mogliśmy się wszyscy spotkać. – Klaudia Kiecka lat 12
Kasia ❤️
„Jakie najciekawsze stroje zapamiętałaś”
Najciekawsze stroje miały dzieci przebrane za braci franciszkanów – Magda Depta lat13
  • Moim zdaniem najciekawsze stroje miało koło misyjne z Warszawy, dziewczyny te były przebrane i pomalowane na podobieństwo kobiet afrykańskich. - Monika Kurzeja lat 16
  • Dzieci, które reprezentowały Oceanię miały bardzo ciekawe nakrycia głowy z których wystawały 30 centymetrowe pióra – Kasia Kłos lat 16
  • Najbardziej utkwiły mi w pamięci różnokolorowe stroje Afrykanek –     Kasia Tomasik 12 lat
  • Najbardziej podobały mi się stroje z pióropuszami Papuasów z Oceanii. – Agata Duda 12 lat
Kasia i Monika 👌🔥

„Podobało mi się bo” :
  • poznałam dyrektora Papieskich Dzieł Misyjnych, ks. Piotrowskiego – Kamila
  • poznałam nowych ludzi – Sylwia
  • zobaczyłem drugi raz o. Macieja kombonianina – Robert
  • zobaczyłam pierwszy raz tak blisko afrykańskie dzieci – Agnieszka
  • poznałam Panią redaktor „Świata Misyjnego” i zobaczyłam afrykańskie dzieci w fajnych fryzurach – Agata
  • spędziłam trzy dni w miłym towarzystwie - Kasia T.
  • mogliśmy się wszyscy poznać, poznałam redaktor „Świata Misyjnego” panią Annę Sobiech i przedstawiciela Ojca św. z Watykanu , o. Patryka – Klaudia


,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz