środa, 11 września 2013

Zaczynamy :)

TEMATY
SPOTKAŃ FORMACYJNYCH
 dla małych misjonarzy
na rok 2013/2014
"Jesteśmy światłością świata"

zapraszamy na spotkania w
 soboty o godz. 15.00
pierwsze spotkanie 21.09.2013

wrzesień
temat: Moja misja - być światłem świata
Ty Panie Jezu tak mnie nazwałeś, bo do świętości mnie powołałeś!

październik
temat: Trwam w przyjaźni z Jezusem
Nie świecę sobą, ale, Panie Jezu, Tobą !

listopad
temat:Ufam i innych umacniam w wierze
Ufam Tobie! Chcę być światłem, gdy nadziei innym braknie.
grudzień
temat: Jestem wdzięczny Bogu i ludziom
Gdy szczerze dziękuję, Twoim światłem promieniuję.
styczeń
temat: Jestem radosny i budzę radość
Nie szukaj szczęścia w przyjemności, bo cię ominą prawdziwe radości.
luty
temat: Jestem piekny(a) i twórczy(a)
Jest we mnie obraz Stwórcy, mogę być piękny i twórczy!


marzec
temat: Przebaczam i proszę o  przebaczenie
Ciemności zwyciężam z łatwością, gdy przepraszam i wybaczam z miłością
kwiecień
temat: Cieszę się wolnością dziecka Bożego
Mam serce wolne od chciwości, jestem stworzony do miłości.
maj
temat: Uczę się mądrości Bożej
Nawet taki mały szkrab, może z Bogiem zmieniać świat!
czerwiec
temat: Jestem miłosierny
Kto nie boi sie ciemności? Ten, kto w Bożej trwa światłości!